kalarooz.com

فروشگاه اینترنتی کالاروز با هدف ارائه کالای با کیفیت ایجاد شده است و شعار آن یک بهترین برای بهترین است.

فروشگاه اینترنتی کالاروز با هدف ارائه کالای با کیفیت ایجاد شده است و شعار آن یک بهترین برای بهترین است.

فروشگاه اینترنتی کالاروز با هدف ارائه کالای با کیفیت ایجاد شده است و شعار آن یک بهترین برای بهترین است.

بایگانی

رابطه ساعت و شخصیت

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸ ب.ظ

رابطه ساعت و شخصیت
در گذشته ساعت مچی برای آگاهی از زمان بکار می رفت ولی امروزه این چنین نیست. این روزها ساعت علاوه بر نشان دادن زمان یک وسیله تزیینی و طبق مد است. افراد ساعت را بر اساس ظاهر و سلیقه شان انتخاب می کنند که به نوعی شخصیت آن ها را نشان می دهد.
ساعت طلا
اگر می خواهید با شکوه و پر زرق و برق جلوه کنید، ساعت طلا برای شما مناسب است. مانند هر جواهر دیگر ساعت طلا را باید مناسب موقعیت، لباس و سایر زیورآلات انتخاب کرد. ساعت هایی طلای ویژه بانوان تنوع بسیاری دارد که در این میان انواع دارای بند های باریک زیباتر هستند و بیشتر جلب توجه می کنند.
ساعت های استیل
پوشیدن ساعت استیل نشان می دهد شما به تیپ خود اهمیت می دهید ولی تجمل گرا نیستید. این نوع ساعت ها برای حضور در ملاقات های کاری و شخصی مناسب بوده و مانند صاحبان خود محکم و آماده برای چالش های زندگی هستند.
ساعت با بند چرم
ساعت های بند چرم کلاسیک هستند و با لباس های ساده مانند شلوار جین و تیشرت هماهنگ می شوند. این نوع ساعت مناسب افراد آرام و غیر قابل پیش بینی است.
ساعت کرنوگراف(سه موتور)
ساعت های کرنوگراف نشان دهنده روحیه ماجراجوی صاحب آن است. قابلیت های این ساعت ها بیشتر از یک ساعت معمولی و مناسب افراد با خصوصیات رقابتی است. این ساعت القا کننده حس ورزشکاری و جنگجویی است.
ساعت دیجیتالی
اگر به دنبال ساعتی هستید که انرژی و انگیزه شما را نشان دهد ساعت های دیجیتالی برای شما مناسب هستند. این نوع ساعت ها برای افراد فعال و اهل ورزش طراحی شده اند. بعضی از آنها به بلوتوث مجهز هستند و با بسیاری از برنامه های گوشی تلفن همراه شما کار می کنند. ساعت هایی که برای شنا و غواصی طراحی شده اند تقریبا در برابر هر چیزی مقاوم هستند.
ساعت لاکچری
ساعت های لاکچری نشان دهنده پرستیژ و حرفه ای بودن است. آن ها اغلب به عنوان زیورآلات بکار می روند و چشم نواز هستند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹
محمدرضا جمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی