kalarooz.com

فروشگاه اینترنتی کالاروز با هدف ارائه کالای با کیفیت ایجاد شده است و شعار آن یک بهترین برای بهترین است.

فروشگاه اینترنتی کالاروز با هدف ارائه کالای با کیفیت ایجاد شده است و شعار آن یک بهترین برای بهترین است.

فروشگاه اینترنتی کالاروز با هدف ارائه کالای با کیفیت ایجاد شده است و شعار آن یک بهترین برای بهترین است.

بایگانی

ضربه : ساعت شما یک ابزار اندازه گیری دقیق میباشد. با آن با دقت رفتار کنید، در این صورت ساعت نیز به شما به خوبی هر چه تمام خدمت می کند. از ضربه های احتمالی به ساعت جلوگیری کنید (مثل افتادن به روی سطوح محکم و سخت). ضربه هایی که در اثر ورزش به وقوع میپیوندد مثل تنیس یا گلف یا دوییدن مشکلی برای ساعت بوجود نمی آورد اما بعضی از ساعت ها با این نوع حرکت ها نیز به مشکل بر میخورند. برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی برند ساعت خود در ایران تماس بگیرید.

 

عرق بدن : از برخورد ساعت با عرق زیاد خودداری کنید و اگر این اتفاق افتاد به سرعت ان را پاک و تمیز بکنید.

 

تاثیرات دما بر روی ساعت : ساعت هایی که دارای باطری هستند. (کوارتز) خیلی کمتر از ساعت های اتوماتیک تحت تاثیر دمای هوا قرار میگیرند. ساعت های کوکی و اتوماتیک اگر هر هشت ساعت خوب کوک یا شارژ بشوند آن گاه به خوبی ساعت را نشان میدهند. دمای محیط بین 10 درجه سانتیگراد زیر صفرتا دمای 35 درجه سانتیگراد بالای صفر برای ساعت ها مناسب است. اگر در طول زمستان ساعت خود را از مچ دستان باز کنید دقت نشان دادن زمان را از دست میدهد. اگر ساعت در بیرون قرار بگیر در دمای کمتر از منهای 10 درجه سانتیگراد یا بالای 60 درجه سانتیگراد، در این صورت ساعت دیگر نمیتواند کار کند.در ساعت های دیجیتال از کریستال مایع برای صفحه نمایش استفاده میشود که این مایع در دمای زیر نقطه انجماد به خوبی پاسخگو نیست و در دماهای بالا نیز تاریک میشوند.

 

عمر باطری : در دمای بالا کاهش چشمگیری پیدا میکند (بالای 40 درجه سانتیگراد)، و حتی ممکن است از باطری مایعی به بیرون ترشح کند.

 

عوامل شیمیایی : مواد شیمیایی، گازها، جیوه و غیره ممکن است رنگ قاب و بدنه و بند و قسمت های فلزی ساعت را عوض کنند.ساعت خود را از عوامل ذکر شده محافظت کنید..

 

رنگ قاب یا بند ساعت : برای رنگ کردن بدنه ساعت از دو تکنولوژی متفاوت با کیفیتهای مختلف استفاده میشود (آبکاری و رنگ پی وی دی PVD) برای ماندگاری بیشتر از برخورد مواد شیمیایی، مواد شوینده، عطر و ادکلان و کلیه حلالها دور نگهدارید و در صورت برخورد با این مواد سریعا با آب بشویید (البته بند چرمی را باید سریعا خوشک کنید که صدمه کمتر ببیند) در این نوع آبکاریها رنگ مسی و یا روزگلد زودتر صدمه میبیند در مورد این رنگ بیشتر باید دقت صورت گیرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹
محمدرضا جمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی